انتقال خودرو از ایران به عمان

حمل به عمان

سفر-به-عمان

مقدمه

در حال حاضر سفر با ماشین شخصی یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین سفرها محسوب میشود که شما با کمترین هزینه که بابت سوخت پرداخت خواهی کرد میتوانید به سفر بروید البته در کشور های مختلف هزینه سوخت متفاوت بوده و صرفه اقتصادی ندارد ولی در هر صورت اگر شما با ماشین خود سفر کنید برای جابجایی در کشور مقصد و بین شهر ها آسوده خواهید بود .

اخذ مجوزات و بیمه

شما اولین کار برای خروج از کشور باید برای مجوزات لازم که توسط کشور مبدا میباشد اقدام نمایید که باید قبل از شروع سفر این مجوزات را گرفته باشید و برای اقدام به سفر هم باید بیمه مربوط به سفر های خارجی را نیز تهیه نمایید .

از کار های مهم دیگه این میباشد که شما باید گواهینامه خود را بین المللی نمایید که در کشور مقصد بتوانید بدون مشکل راندگی کنید و برای شما مشکلی پیش نیایید .

انتقال خودرو توسط کشتی به عمان

بعد از اینکه شما مراحل اخذ مجوز و گواهینامه بین المللی خود را انجام دادید حالا میبایست با یک شرکت معتبر که بتواند خود رو شما را به کشور عمان حمل کند شرکت های زیادی برای جابجایی خودرو و وسایل وجود دارند ولی کمتر شرکتی هست که با کشتی های خصوصی و تجهیزات با کیفیت بتواند خودرو شما را سالم به مقصد برساند و ماشین شما دچار صدمه نشود .شرکت انوار العالم العصریه با دارا بود کشتی های خصوصی و پیشرفته و تجهیزات به روز و کادری با تچربه میتوانند در این امر شما رو یاری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *