حمل بار از بندر عباس به بندر سلطان قابوس مسقط

ایران عمان

حمل بار از بندر عباس به بندر سلطان قابوس مسقط

مقدمه

در حال حاضر افرادی که قصد مهاجرت به کشور عمان را دارند معمولا وسایل منزل یا بار های خود را به وسیله کشتی جابجا میکنند و این امر را میتوانند از بندر عباس به سمت بندر سلطان قابوس انجام دهند که در ادامه این مقاله بیشتر درباره این حمل و نقل صحبت خواهیم کرد .

bandarabas2

بندر عباس

بندر عباس مرکز استان هرمزگان میباشد که در جنوب ایران قرار گرفته است بندر عباس بزرگترین بندر ایران میباشد که از نظر بازرگانی و اقتصاد یکی از مهمترین و با ارزشمند ترین بنادر دنیا به حساب می آید . حمل و نقل دریایی در این بندر به شدت رو به رشد بوده و با جدید ترین امکانات دنیا بهترین حمل و نقل در این بندر صورت میگیرد .

بندر سلطان قابوس

بندر سلطان قابوس مسقط

بندر سلطان قابوس که در قدیم به اسم مینا قابوس شناخته می شد بزرگترین بندر عمان میباشد و از نظر امکانات باربری یکی از پیشرفته ترین بنادر کشور عمان میباشد .عمان برای تجارت دریایی خود توجه ویژه ایی به این بندر کرده است که در این بندر از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده کرده است .

حمل بار با کشتی

اگر بخواهیم بار های خود را به کشور هایی ارسال کنیم که ب اما مرز آبی دارند به دلیل حجم بالای بار ها و وسایل امکان آن وجود ندارد که با هواپیما جابجا شوند. پس بهترین روش جابجایی هم از نظر ابعاد و هزینه جابجایی با کشتی میباشد پس بهترین روش و مطمئن ترین روش حمل بار با کشتی میباشد.

حمل بار از ایران به عمان

شرکت انوار العالم العصریه با داشتن کشتی های خصوصی و تجهیزات پیشرفته بهترین گزینه میباشد که بتوانید بار های خود را به صورت مطمئن و سالم بار های خود را از بندر عباس تحویل گرفته  و پس از انتقال به کشور عمان آنها را در بندر سلطان قابوس مسقط تحویل داده.از مزایای شرکت میتوان به انتقال توسط کشتی خصوصی ، افراد باسابقه در زمینه جابجایی بار ها اشاره کرد ..

شرکت انوار العالم امیدوار است که مطالب مناسب و در شان شما دوستان قرار دهد با تشکر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *