کار ساخت و ساز در پروژه اسکله الحفا آغاز می شود

اسکله الحفا

مسقط: دفتر وزیر امور خارجه و فرماندار ظفار ، به نمایندگی از شهرداری ظفار و شرکت ملی توسعه و سرمایه گذاری مسقط (ASAAS) ، از آغاز ساخت پروژه های ساحل الحفا و ایجاد یک بازار میراث سنتی در الحفا در ولایت صلاله ، استان ظفار خبر داد.این در ادامه رویکرد و آرزوهای شرکت در کمک به تنوع بخشیدن به منابع درآمد ملی ، توسعه پروژه های گردشگری ، ایجاد فرصت های شغلی و تقویت همکاری و مشارکت بین بخش های دولتی و خصوصی است.ASAAS در حال توسعه منطقه الحفا ، یک ساحل حیاتی در سالاله و یکی از مهمترین نشانه های استان ظفار و یکی از جاذبه های گردشگری برجسته کشور است. این مرحله از توسعه شامل اجزای مختلف با مساحت بیش از 50000 متر مربع، از جمله خرده فروشی و سرگرمی تفریحی میباشد.یک سوق میراث (بازار) با عناصر طراحی معماری محلی جایگزینی برای سوق فعلی خواهد بود. این منطقه علاوه بر جذب برخی مارک های بین المللی برای تأمین نیاز بازدید کنندگان از این سوق ، شرکت های کوچک و متوسط بسیاری را در خود جای خواهد داد.

این پروژه همچنین فضاهای پارکینگ عمومی را فراهم می کند که در خدمت بازدید کنندگان از بازار و بازدیدکنندگان از ساحل الهافا خواهد بود. این بسته از اجزای سازنده در برنامه جامع اصلی توسعه منطقه وجود دارد که در مراحل متوالی اجرا می شود.احمد سالم البوسائیدی ، رئیس هیئت مدیره ASAAS ، به امکان سنجی اقتصادی پروژه و بازگشت مطلوب از سرمایه گذاری به استانداری اشاره کرد. این یک افزودنی مشخص به پروژه های گردشگری و سرمایه گذاری استانداری خواهد بود. وی همچنین افزود که ASAAS برای دستیابی به آرزوهای سهامداران این پروژه رو به جلو است.

آل بوسعیدی همچنین بر نقش استراتژی سرمایه گذاری عمانی در توانمندسازی شرکت های توسعه و سرمایه گذاری عمانی و دادن اولویت و اطمینان به آنها در توسعه پروژه های گردشگری در سلطنت ، مطابق با استراتژی سلطنت برای ارتقا گردشگری و تنوع بخشیدن به منابع درآمد ، تأکید کرد.

احمد محمد الحمیدی ، سرپرست مدیرعامل ASAAS ، گفت: “ما طرح جامع پروژه را به اتمام رسانده ایم و کارهای ساختمانی واجد شرایط تعیین شده است. با این پروژه ، ما به تداوم مشارکت استراتژیک خود با بخش دولتی برای دستیابی به یک هدف مشترک ملی در پیشبرد بخش گردشگری و تبدیل سلطان به یک مقصد گردشگری مورد علاقه برای همه تأیید می کنیم. من از همه طرف های مربوطه ، از جمله دفتر وزیر دولت و فرماندار ظفار و شهرداری ظفار ، برای همکاری و پشتیبانی شان برای ایجاد مشارکت برای موفقیت مستمر تشکر می کنم. “

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *