انتقال خودرو به کشور عمان


انتقال خودرو به کشور عمان

مقدمه

سفر به خارج از کشور مخصوصا در تعطیلات های نوروزی به کشورهای هم مرز های ایران در چند دهه اخیر بسیار رونق گرفته است و این سفرها اگر با ماشین های شخصی خود انجام میگیرد لذت بیشتری به مسافران خواهد داد.

حمل خودرو

اخذ مجوز انتقال خودرو به کشور عمان

اگر قصد مشافرت به کشور عمان یا کشورهای همسایه را دارید باید یکسری مدارک را برای این امر تهیه نمایید که در پایین توضیحاتی درباره این مدارک خواهیم داد .

1- پاسبورت معتبر برای خود و تک تک همراهان
2- دریافت ویزای مدت‌دار سفر برای همه مسافران، البته در صورت نیاز ( به طور مثال شما برای سفر به ترکیه یا گرجستان نیازی به ویزا ندارید؛ اما برای کشورهایی همچون آذربایجان حتما باید ویزای سفر تهیه کنید
3- عوارض خروج از کشور به ازای هر فرد
4- بیمه شخصی سفر

کاپوتاژ ماشین

کاپوتاژ به معنی اخذ مجوز خروج برای خودروهای شخصی است؛ بنابراین این مورد یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که برای سفر به خارج از کشور باید انجام دهید. دو روش جهت کاپوتاژ ماشین وجود دارد:
• مراجعه به گمرک نزدیک به شهر یا محل سکونت
• اقدام با کمک یکی از کارگزاران گمرک

مدارک لازم جهت اخذ مجوز خروج خودرو به کشور عمان

مدارک ماشین (سند ، کارت خودرو )

مدارک شناسایی مالک خودرو

مدارک پرداخت هزینه های کاپوتاژ خودرو

دریافت گواهینامه و پلاک بین المللی

شما برای خروج از کشور و وارد شدن به کشورهای دیگر باید مدارکی داشته باشید که بتوانید در آن کشور از خودرو خود استفاده نمایید که اصلی ترین آن گواهینامه بین المللی خودرو میباشد که موقع ترانزیت پلاک بین المللی هم دریافت خواهید کرد.

بیمه خودرو

پس از تمامی مراحل بالا شما باید خودرو خو را بیمه کنید تا بتوانید از خودرو شخصی خود استفاده نمایید

حمل خودرو به کشور عمان

پس از طی مراحل بالا شما میتوانید با شرکت معتبر انوار العالم العصریه تماس بگیرین و خودرو خود را به شرکت تحویل داده و شرکت با خط کشتیرانی اختصاصی خود خودرو شما را به عمان انتقال داده و در ضمن شرکت قادر به گرفتن تمامی مدارک شما برای انتقال به کشور عمان میباشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *