حمل بار از ایران به عمان

حمل-بار-از-ایران-به-عمان

مقدمه

حمل بار از قدیم الایام به روشهای مختلفی صورت می پذیرفت که مهمترین آنها حمل بار از طریق خشکی با چارپایان یا از طریق دریا با کشتی می توان اشاره نمود.

 این نوع از انواع حمل و نقل برای بازرگانی یا جابجایی وسایل انسان ها برای مهاجرت صورت میگرفت که رفته رفته با پیشرفت صنعت حمل و نقل این امر با راحتی و امنیت بیشتری اتفاق افتاد.

 در ادامه به حمل و نقل بار را از ایران به عمان خواهیم پرداخت.

حمل بار به عمان

عمان کشوری در دهانه خلیج فارس می باشد که با کشورها ایران ، امارات و عربستان صعودی همسایه میباشد و از نظر جغرافیایی به راحتی و از طریق دریا نقل و انتقالات به این کشور صورت می پذیرد .

به دلیل دسترسی به آب های آزاد کشور عمان بسیار مناسب برای تجارت و بازرگانی می باشد.

روش های حمل بار از ایران به عمان

دو روش برای حمل بار به کشور عمان وجود دارد که اکثر کشور با یکی از این دو روش با عمان مبادلات خود را انجام میدهند :

1.حمل بار هوایی

2.حمل بار دریایی

حمل بار هوایی

حمل-بار-هوایی
حمل بار هوایی

این روش برای جابجایی بار های سبک امکان پذیر بوده و در صورتی که قصد انتقال سریع بار را داشته باشیم از حمل هوایی بار استفاده می کنیم . جهت انتقال بار از طریق هوایی از مقصد ایران به عمان ؛ بارها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در کشور ایران بارگیری شده و با شرایط خاصی که در انتقال بار مد نظر می باشد صورت میپذیرد و در کشور عمان نیز شخص می تواند بارهای خود را در فرودگاه های مسقط و صلاله و صحار دریافت نماید.

حمل بار دریایی

حمل بار دریایی

به دلیل وجود بنادر و مرزهای آبی کشور عمان این امر برای انتقال کالا و بار های سنگین از طریق دریا بسیار آسان بوده و حمل بار از طریق دریا بسیار مورد توجه مهاجرین و بازرگانان قرار گرفته است از بنادر مهم کشور عمان میتوان به صحار، خصب، قابوس مسقط، دقم، صلاله، شیناس، مینا الفحل و سویق اشاره کرد که برای حمل بار به صورت کانتینر و بار های سنگین بسیار به مقرون به صرفه میباشد.به دلیل حجم بالای جابجایی کانتیر ها و اجناس حمل بار ها باید توسط کشتی های پیشرفته و مورد تایید کشور عمان و کشور ایران باید برای این حمل نقل وجود داشته باشد که این امر توشط کشتیرانی شرکت انوار العالم العصریه به خوبی انجام میشود و با امکانات پیشرفته و تجهیزات به روزی که استفاده میشود بار ها و خودرو های شما به نحو احسنت به مقصد میرسد .

در ادامه شرایط حمل بار به صورتی دریایی و شرایط این نوع حمل و نقل را خدمتتان شرح خواهیم داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *