حمل بار از تمام بنادر ایران به مقصد کشور عمان

حمل بار از بنادر ایران به عمان

حمل بار از تمام بنادر ایران به مقصد کشور عمان

مقدمه

حمل بار دریایی یکی از بهترین نوع حمل و نقل میباشد که شما به آسانی میتوانید بار ها کالا ها و خودرو و تمامس اجناس خود از قبیل تجارت و شخصی جابجا نمایید و این نوع حمل و نقل بخاطر به صرفه بودن و بالا بودن حجم انتقال بسیار مورد استقبال میباشد .

حمل بار از بنادر ایران

حمل بار از تمام بنادر ایران

ایران با دارا بودن مرز های آبی درجنوب خود بسیار در تجارت دریایی موفق بوده و با وجود بنادر خود و امکانات زیادی که در این بنادر وجود دارد حمل و نقل دریایی در این بنادر بسیار زیاد بوده و این بنادر از مهمترین بنادر ایران میباشد که در این مقاله اشاره ایی به این بنادر میشود .شرکت انوار العالم العصریه با دارا بودن سیستم چارترینگ تمامی بار های شما اعم از تریلی های چرخ دار کانتینر ها و … را از تمامی بنادر ایران جابجا کرده و به سمت عمان حمل میکند .

بنادر مهم حائز اهمیت ایران

بندر خرمشهر

بندر امام خمینی

بندر ماهشهر

بندر جاسک

بندر عباس

شرکت ما قادر هست از تمامی این بنادر مهم اجناس و کالا ها را به مقصد عمان با بالاترین کیفیت جابجا نمایید.

حمل بار به مقصد عمان

حمل بار به مقصد عمان

به دلیل شرایط خاص کشور عمان هر شرکت یا شخصی قادر به انتقال بار به این کشور نمیباشد باید تجربه کافی در این حمل و نقل باشد . بنادر مهم کشور عمان که میتوان بار های حجیم خود را از آن ترخیص کرد بندر سلطان قابوس مسقط (عمان) و بندر شناص (عمان) میباشد که این بنادر از بندر های مهم کشور عمان میباشد و دارای تجهیزات پیشرفته در این بنادر استفاده میشود .شرکت انوار العالم با دارا بودن کشتی های خصوصی میتواند این انتقال را به بهترین نحو انجام داده و حس آرامش را به شما عزیزان بدهد.

سیستم چارترینگ شرکت انوار العالم العصریه :

در صورت داشتن بارهای کلی بالای ۷۰۰تن چه به صورت تریلی چرخدار کانتینری و چه به صورت یخچالی و بار فله چارترینگ از تمام بنادر ایران به مقصد عمان پذیرفته می‌شود .

مبدا :

بندر خرمشهر

بندر امام خمینی

بندر ماهشهر

بندر جاسک

بندر عباس

بندر بوشهر

مقصد :

بندر سلطان قابوس مسقط (عمان)

بندر شناص (عمان)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *